وبلاگ اعیاص

اعیاص --» السلام علیک یا اباصالح المهدی

وبلاگ اعیاص

اعیاص --» السلام علیک یا اباصالح المهدی

نویسندگان
آخرین نظرات

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

کمیل قاسمی


دریافت
عنوان: کمیل قاسمی
حجم: 13.3 مگابایت

جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حسن یزدانی

حسن یزدانی

حسن یزدانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی دلاور کشتی ایران در وزن 74 کیلوگرم در دیدار فینال به مصاف آنوار گدیوف از روسیه رفت و در حالی که این کشتی‌گیر روس بارها به دلیل خونریزی از ناحیه سر کشتی را با وقفه روبه‌رو کرد تا نفسی تازه کند اما حسن یزدانی در حالی که 6 بر 2 از حریف خود عقب بود در لحظات پایانی 4 امتیاز شیرین به دست آورد و با غیرت مثال‌زدنی خود دل میلیون‌ها ایرانی را با کسب مدال المپیک شاد کرد.

جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین


اسلام الشهابی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد ، مسئولان ورزش مصر در ریو ،اسلام الشهابی،‌ جودوکار سنگین وزن  خود را که روز جمعه در رقابت های المپیک ریو برابر حریف رژیم صهیونیستی شکست خورد و پس از پایان مسابقه حاضر نشد در برابر او تعظیم کند و دست بدهد، از دهکده بازی ها اخراج کردند و به مصر برگرداندند.بعد از آن مسابقه ساسون جودوکار رژیم صهیونیستی به طرف الشهابی رفت تا با او دست بدهد اما جودوکار مصری حاضر نشد با او دست دهد. الشهابی در توضیح این کار خود گفت:  دست دادن با حریف یک تعهد نوشته شده در قوانین جودو نیست. این کار بین دوستان اتفاق می افتد و او دوست من نیست .وی افزود: شما نمی توانید از من بخواهید با کسی از این رژیم  دست بدهم، به خصوص در مقابل چشم کل مردم جهان.انتهای پیام

جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین


کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و هدایا وهبای مصری با حجاب اسلامی روی سکوی اهدای مدال تکواندو 57- بانوان حاضر شدند و در کنار حونز بریتانیایی و گومز اسپانیایی مدال برنز را بر گردن آویختند.

جواد نجفی

آیت الله مصباح

حضرت آیت الله مصباح یزدی حفظه الله:

هر موجود زندهای دلش میخواهد جانش حتی برای یک لحظه بیشتر ادامه پیدا کند. حشرات هم تا بتوانند دست و پا میزنند تا یک لحظه دیگر زنده بمانند. این لازمه حیات است و آدمیزاد هم خودبهخود نمی‌خواهد بمیرد،... تلاش برای زنده ماندن گاهی به خواست دل است و گاهی این ضمیمه را هم دارد که چون خدا میخواهد من حفظ جان میکنم؛ این است که به این کار ارزش میدهد. تفاوت این دو در جایی ظاهر میشود که وظیفه انسان فداکاری در جبهه تا سرحد شهادت باشد. روشن است که اگر انسان جاندوست باشد، به جبهه نمیرود، اما کسی که برای رضایت خدا جان خود را حفظ میکند، از شهادت استقبال میکند. این است که حتی غذاخوردن چنین کسی عبادت میشود.

جواد نجفی