وبلاگ اعیاص

اعیاص --» السلام علیک یا اباصالح المهدی

وبلاگ اعیاص

اعیاص --» السلام علیک یا اباصالح المهدی

نویسندگان
آخرین نظرات

بسم رب الشهدا و الصدیقین


دکتر نبویان


سخنرانی حجت الاسلام دکتر نبویان با روشنگری موضوع   نفوذ پس از برجام


فایل تصویری سخنرانی- در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره


دریافت فیلم


( فیلم توسط دولت آقای " نشکنید قلم ها " را...  فیلتر شد )

نظرات (۴)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۳ کرامت سلیمی
هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.

دولتهای کره شمالی و امریکا با هم همدستند و نمایشنامه بازی می کنند.



جدیدا" کشور گرسنه و افریقایی اوگاندا که بیشتر مردمش در زیر درختان و لابلای بوته ها زندگی می کنند مدعیست که به دنبال انرژی هسته ایست.( به دنبال باج گیری و اخاذی از امریکاست تا دروغ بمب اتم را فاش نکنند).
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۳ کرامت سلیمی
نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا" اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

قبلا" طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا" چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.
امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق،سوریه،لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.

هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۴ کرامت سلیمی
اسلام تایمز

ادعای شهروند ایران: بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست

به گزارش اسلام تایمز ؛ نشریه اینترنتی ایرانی اسرار نامه مقاله کرامت سلیمی ، یکی از خوانندگان خود را منتشر کرده که ادعا می کند سلاح اتمی وجود خارجی ندارد و برهان هایی را برای اثبات ادعای خود مطرح کرده است. اسپوتنیک این مقاله را در چند قسمت به شما تقدیم کرده و منتظر نظرات شما درباره آن خواهد بود. نوشته را با این سوال آغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند. توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز در جوامع مختلف می باشد. واقعیت این است که زمانی مطلب در سایت اصلی

http://yon.ir/59ik

http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/
                               
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۶ کرامت سلیمی
 در عالم مقیاس و درجه بندیها برای محور صداقت و راستی ," مثبت  بینهایت" همانقدر مذموم و ناپسند است  که" منفی بینهایت"
 
نویسنده: کرامت سلیمی
 
با سلام و عرض ادب و احترام 
 
نوشته را با این سوال اغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند.
توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز در جوامع مختلف می باشد.
 
واقعیت این است که زمانی می توان در جهت اصلاح جامعه گام برداشت که دروغهای ابرقدرتها رو شود تا نشان داده شود که این ابر قدرتها قدرت دروغین و پوشالی دارند و تنها با استفاده از عدم اگاهی وحتی نادانی جامعه قدرت دروغینشان را به جامعه باور می دهند  که اگر دروغهایشان رو شود تضعیف خواهند شد و  به دنبال ان قدرت طرفداران و سرسپردگان ابرقدرتها نیز کم خواهد شد .
 
از زمانی که نفت و گاز کشف گردید عده ای این منابع خدادادی را  که باید همه از ان بهره میبردند در انحصار خود و گروههای طرفدار خود گرفته  و بقیه را سرکوب کرده و دهان انها را بستند.
اما این رسم دیرینه تاریخ است که اگر دهانها بسته شود , دستها به سوی اسلحه خواهد رفت.
بنا به همین رسم قدیمی جنبشهای سیاسی و مسلحانه در نقاط مختلف جهان اغاز شد. اما صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه   افراد مورد نظر خودشان را به عنوان مبارز و رهبر ازادیخواهان  به این جنبشها نفوذ داده و نتیجه این جنبشها  درگیری داخلی در همان جنبش  بود و یا اینکه در راستای منافع سردمداران جهانی عمل میکردند.
 
نمونه بارز این موضوع نلسون ماندلا ست  که سابقه وی را شرارت , عملیاتهای تروریستی و خیانت به یارانش تشکیل میداد اما رسانه های وابسته به قدرتهای جهانی از وی یک قهرمان ساختند که به خاطر سیاهان افریقا 27 سال زندان را تحمل کرده است.
 
امریکا برای حاکم شدن بر جهان دروغهای زیادی را  در راستای قدرت بلامنازع جهان بودن تحویل جهانیان داد و نمایش نامه های زیادی را اجرا کرد
 
وفیلمهای زیادی را ساخت تا به جهانیان وحشت از بمب اتم را القا کند . همچون بحران موشکی کوبا ,  بحران درگیری بین چین و شوروی و  از این نوع بحرانهای ساختگی. در حالی که شواهد و قرائن زیادی در دست است که بمب اتم وجود خارجی ندارد و فقط برای ترساندن مردم دنیا ان را عنوان می کنند .
 
همانطور که در کودکی ما را از چیزهایی همچون  "" اقا گرگه میاد میخوردت" ,  "هاپو " , "بچه خورک" و این جور چیز ها میترساندند که هیچکدام واقعی نیست  و فقط برای کنترل بچه بود  ابرقدرتها نیز برای ترساندن و کنترل ملتها  دروغهایی همچون  بمب اتم ,  هارپ  , سلاح نوترونی , یوفو,  مثلث برمودا  و اینجور چیزها را مطرح کردند.
دلایل علمی  متعددی  برای اثبات دروغ بودن بمب اتم وجود دارد که  در اینجا نمیتوان ارائه داد. اما به  تعدادی از  دلایل غیر علمی اشاره میکنم:
 
در جنگ جهانی دوم  بین شصت  تا صد میلیون انسان فقط بر اثر شرایط جنگی کشته شدند (به غیر از کسانی که در اثر گرسنگی و بیماری درگذشتند و امار انها معلوم نیست) اما رسانه های جهانی این موضوع را رها کرده و فقط به دویست هزار کشته هیروشیما وناکازاکی اشاره میکنند و هر ساله در ژاپن به یاد انها یک دقیقه سکوت میکنند. و واقعا" مشخص نیست که انها چگونه کشته شدند.کسی به معنای واقعی و شهودی چیزی ندیده است و اصلا" چرا امریکا بجای مناطق جنگی و ضربه به نیروهای  نظامی   و ترساندن نظامیان   باید دو شهر گمنام  و غیرنظامی ژاپن را بمباران  اتمی  کند و اطلاعات ما در این مورد و سایر موارد,  اطلاعات رسانه ای است. و رسانه ها هر چیزی  را که بخواهند به خورد ملتها می دهند و هالیوود هم که استاد صحنه سازی و تاریخ سازی است. وجالب است که هیروهیتو امپراطور ژاپن بعد از این قضایا تا پایان عمرش  بر ژاپن حکومت کرد و خود را تازیانه خدا می خواند.
 
اگر آزمایش های اتمی  برای محیط زیست زیان اور است کشورهای مختلف چگونه به خود اجازه می دهند  در خشکی  و دریا انها را انجام دهند .
 
امریکایی ها  به قول خودشان اولین ازمایش هسته ای را در سال 1945 انجام دادند  و شوروی نیز در سال 1949  یعنی 4 سال بعد از ازمایش امریکا.  شوروی در جنگ جهانی دوم به کلی نابود شده بود و علاوه بر جنگ با المان  دچار جنگ داخلی نیز گردیده بود به طوری که استالین رهبر شوروی از ارسال گندم و سایر مواد غذایی و دارویی به بعضی از استانها خودداری کرد و طبق گفته تاریخ نویسان حدود 10 میلیون نفر فقط در اکراین مردند. چطور چنین کشور گرسنه و ویرانی  میتواند 4 سال بعد از امریکا که  در طی جنگ تقریبا" دست نخورده و سالم مانده بود  چنین سلاحی که در ان زمان فوق سری بود بسازد.
 
حقارتهایی که به کشور روسیه در سرنگونی  جت جنگی اش توسط کشور ضعیفی مثل ترکیه وارد شد نشان از ان دارد که روسیه ابر قدرت نیست  و چیزی به نام سلاح هسته ای در اختیار ندارد  . چرا که اگر چنین سلاحی داشت به پشتوانه این سلاح  باید کشور ترکیه را گوشمالی مناسبی می داد  نه اینکه فقط واردات گوجه فرنگی را از ترکیه ممنوع کند. روسیه حتی جرات نکرد و یا اینکه توانایی فنی و نظامی لازم را نداشت که مقابله به مثل کند و یک یا چند هواپیمای ترکیه را سرنگون سازد. ترکیه برای تحقیر بیشتر  روسیه اعلام کرد که جت جنگی روسیه 17 ثانیه در اسمان ترکیه بوده و به همین دلیل  انرا سرنگون کرده است.
 
بیست سال حضور نظامی امریکا در کشور ویتنام که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد امریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز امریکایی تمام شد  دلیل دیگری بر رد سلاح هسته ای می باشد . چرا که اگر سلاح هسته ای داشت  بیست سال طول نمی کشید. امریکا وقتی در توجیه جنگ ویتنام کم اورد  به بهانه جلوگیری از نفوذ کمونیسم  انرا چند ملیتی کرد و خروجی اینکار باعث بوجود امدن گروه های خطرناکی همچون خمر های سرخ شد که در کشورهای کامبوج, لائوس و خود ویتنام میلیونها نفر را قتل عام کردند. 
 
همچنین کودتای سال 91 میلادی شوروی  که منجر به فروپاشی این کشور گردید  دلیل دیگری بر غیر واقعی واقعی بودن ابرقدرتی این کشور بود . کودتایی که به نظر ساختگی می رسید. چرا که در راس این کودتا که معاون رییس جمهور  گنادی یانایف , وزیر دفاع  دیمتری یازف  ,  وزیر کشور  بوریس پوگو  و رییس  کا گ ب  ولادیمیر کوریوچکوف که قدرتمندترین افراد ان زمان بودند قرار داشتند  چطور شکست خوردند . حتی بعد از دستگیری هم اعدام نشدند.
 
در سال 92 یا 93 میلادی میخاییل گورباچف رییس جمهور وقت شوروی که بعد از کودتای ساختگی همکارانش  عملا" قدرتی نداشت و یلتسین امور را کنترل می کرد کاسترو را خائن به بشریت خواند . واعلام این موضوع از سوی گورباچف میتواند اشاره ای به همکاری مخفیانه  کاسترو با امریکا در راه انداختن بحران ساختگی  وجود 80 موشک اتمی شوروی در خاک کوبا در سال 1962 میلادی   باشد که در طی این بحران ساختگی  امریکا چند ماه   دنیا را در ترس و وحشت نگاه داشت.بعد از این واقعه  نیز جان کندی رییس جمهور امریکا ترور شد.
 
همچنین خروج ذلت بار شوروی از افغانستان و  نداشتن هیچ نقشی در معادلات قدرت در طی جنگ خلیج فارس نشان از بی قدرتی شوروی دارد.
 
 فاجعه عراق و سوریه نتیجه اعتماد  احمقانه ملتها به ابرقدرتی شوروی بود که فکر میکردند شوروی توان مداخله دارد اما نمیدانستند که شوروی حتی قادر نیست  مشکلات داخلی خودش را حل کند و از پس تعدادی چریک چچنی فاقد پشتیبانی هوایی  نیز بعد از چند ماه جنگ پر تلفات به سختی بر امد و هنوز هم از ناحیه انها مورد تهدید است.
 
امریکا مدعی است که بیست هزار بمب اتمی در اختیار دارد . ایا این ادعا منطقی است . ایا میتوان به افراد اعتماد کرد و این تعداد بمب اتمی را در صورت  وجود در اختیار افراد در پایگاه ها و زیر دریایی ها قرار داد . واین خطر وجود ندارد که  ممکن است افرادی تعدادی از این سلاح ها را در اختیار گرفته و برعلیه خود امریکا به کار ببرند و از دولت امریکا اخاذی کنند و خواستار سهیم شدن در قدرت شوند.
 
همانطور که در یک سریال امریکایی (فصل 7 سریال 24 )  عده ای از امریکایی ها در منطقه ای در  20 کیلومتری واشنگتن به نام استارک وود  با در اختیار گرفتن تعدادی موشک شیمیایی و تهدید به حمله به شهرهای امریکا خواستار  سهیم شدن در ساختار قدرت و ورود افراد انها در  مراکز تصمیم گیری  راهبردی  از جمله پنتاگون هستند.  که البته  همانطور که انتظار می رفت قهرمان سریال  موضوع را حل کرد شبیه سازی این موضوع در یک سریال نشان میدهد که اگر چنین سلاح هایی وجود داشته باشد   تولید و پخش انها در مناطق مختلف چقدر خطرناک است و بیشتر  از اینکه برای  امریکاییها امنیت را به ارمغان  بیاورد  باعث ایجاد احساس نا امنی میشود.
 
کلیپ هایی از انفجار گاز مایع در اینترنت وجود دارد که نحوه انفجار انها با انفجارهایی که اتمی  وانمود میشوند کاملا" شباهت دارد  و چه بسا امریکا چندهزار تن گاز مایع را همراه با هوای فشرده کافی منفجر میکند ,  انفجار عظیمی رخ میدهد و با استفاده از عدم اگاهی ملتها وانمود میکنند که این انفجار با یک تا سه کیلوگرم اورانیم غنی شده انجام شده است. و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور میکنند.
 
با یک جستجوی ساده در اینترنت کلیپ انفجار هفت تن گاز مایع در چین را ببینید  وبا کلیپ انفجار های اتمی مقایسه کنید تا شباهتها را ببینید.
 
 اوایل مرداد ماه امسال  (مرداد 1395)  نیز  یک مخزن گاز در 28  کیلومتری  بندر گناوه منفجر شد  و شدت انفجار به حدی بود که مردم شهر گناوه صدای ان را شنیدند و نیروهای هلال احمر  اعلام کردند که   به دلیل دما و حرارت بالا  امکان نزدیک شدن تا یک کیلومتری محل انفجار وجود ندارد. 
 
در این محل ها به علت حرارت زیاد ناشی از گاز  تا شعاع چندین کیلومتر تمامی گونه های گیاهی  وریشه انها از بین میرود و دیگر در این منطقه گیاهی سبز نمی شود. عکسهایی که در اینترنت قرار گرفت  صحنه های بسیار وحشتناکی را نشان می دهد  و مخصوصا" در تعدادی  از عکسها صحنه های  درخشان با رنگهای متنوع  اما ترسناک اسمان  همان تصویری را تداعی میکند که به عنوان پرتوها و  تشعشعات ناشی از انفجار  اتمی وانمود میکنند.
 
امریکا برای باور بیشتر مردم جهان سریال ها و فیلمهای زیادی در موضوع بمب اتم ساخت که بیشترین مانور انها بر روی سریال 24 می باشد که حدود یک دهه برای ایجاد ترس بیشتر از بمب اتم  با این سریال مردم دنیا را سرگرم کردند .سریالی که تماما" خیالبافی و سوپرمن سازی می باشد.و از لحاظ زمانی امکان انجام این همه کار در 24 ساعت  وجود ندارد.
 
حدود 5 سال پیش  در فوکوشیمای ژاپن یک سونامی مشکوک رخ داد و نیروگاه اتمی ان نیز منفجر شد . اما عملا" هیچ تخریب وحشتناکی  توسط این نیروگاه رخ نداد و با ان همه اب و گل روان محیط زیست الوده نشد.و تمام تخریبها توسط همان سیل مشکوک ایجاد شد. شهر فوکوشیما یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی ژاپن است  که دارای کارخانه های تولید لوازم منزل ,  کامپیوتر ,  و اتوموبیل سازی بود که همه انها در سونامی مشکوک از بین رفت و عملا" رقیب تجاری اروپا و امریکا   حد اقل برای چندین سال از صحنه خارج شد.
 
هم اکنون نیروگاه فوکوشیما بازسازی شده و مردم در همانجا زندگی می کنند.
 
ایجاد مصنوعی سونامی  امکان پذیر می باشد.
 
در واقع نیرو گاه هسته ای در کار نیست . موضوع از این قرار است که  در هر کجا از کره زمین اگر چاهی عمیق حفر کنیم ( بالای سه کیلومتر) کف چاه داغ است . دو چاه حفر میکنند و بین انها را به طریقی تخریب می کنند تا  U  شکل شود از یک چاه  اب میریزند و از چاه دیگر بخار اب با فشار بیرون می اید  که با ان توربین ها را به حرکت در میاورند و برق تولید میکنند  و برای بازدهی بالا  بخار به اب گرم تبدیل شده و مجددا" به چاه بر میگردد و چرخه تکرار میشود. که به ان انرژی زمین گرمایی میگویند .
 
برای راحتی کار و بازده بالا نیروگاه ها را نزدیک مناطق اتش فشانی میسازند تا هم چاه با عمق کمتری حفر کنند و هم به مواد مذاب نزدیکتر است و دما ی بیشتری به اب داده میشود. و در واقع منظور از انرژی هسته ای   , هسته زمین است نه هسته اتم. و ابر قدرتها در این زمینه اطلاعات غلط میدهند.
 
اگر نیروگاه های هسته ای خطرناکند و برای محیط زیست زیانبارند چرا در مناطق خطرناکی مثل کوه های اتش فشانی ساخته میشوند .  حدود 6 ماه پیش یک نیروگاه اتمی ژاپن که در نزدیکی کوه اتش فشانی قرار داشت منفجر شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. و همینطور منفجر شدن چند نیروگاه اتمی در امریکا و بلژیک در ماه های اخیر  دلالت بر غلط بودن اطلاعات داده شده در مورد این نیروگاه ها میباشد  و واقعیت چیز دیگریست .و اگر دقت کنید ابر قدرتها به هر کشوری که خودشان بخواهند اجازه استفاده از انرژی زمین گرمایی را میدهند. چرا که اگر همه کشورها بخواهند از این انرژی عظیم و تمام نشدنی استفاده کنند کنترل کشورهای جهان  مخصوصا" کشورهای جهان سوم از دست انها خارج میشود.
 و خلاصه میکنم که بمب اتم همان اقا گرگه دوران کودکی ماست.
 
 اگر این موضوع  لو برود  که بمب اتم  یک خالی بندی بیشتر نیست و وجود خارجی ندارد  امریکا از درون فرو خواهد پاشید چرا که مردم امریکا تا به حال فکر میکردند که کشورشان یک ابر قدرت است  و از اینکه سالها فریب خورده اند  باعث میشود که احساس خریت کنند و حس بی اعتمادی به دولت امریکا  بوجود می اید و بین انها اختلاف شکل میگیرد.
 
نوشته طولانی شد و ممکن است باعث خستگی و سر رفتن حوصله شما گردد.
 
امیدوارم این نوشته اولین میخ را بر تابوت دروغ بودن بمب اتم بکوبد .و در عین حال بر تابوت سایر دروغهایی از این دست.
 
این نوشته را با سخن وینستون چرچیل نخست وزیر اسبق انگلستان به پایان می برم که:
 
حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند.
 
            با ارزوی سلامتی و شادکامی برای شما