وبلاگ اعیاص

اعیاص --» السلام علیک یا اباصالح المهدی

وبلاگ اعیاص

اعیاص --» السلام علیک یا اباصالح المهدی

نویسندگان
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

آقا- رهیر


مقام معظم رهبری در دیدار عیدانه اقشار مختلف مردم فرمودند: تحریک احساسات دیگر فرق اسلامی به اسم شیعه، در واقع «شیعه انگلیسی» است و نتیجه آن، ظهور گروه‌های خبیث وابسته به آمریکا و سرویس جاسوسی انگلیس همچون داعش و النصره است.

جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

عید غدیر

عید غدیر بر تمامی شیعیان مولا امیر المومنین علی ابن ابی طالب مبارک باد

شعر و رجز خوانی مداح گرانقدر میثم مطیئی

دریافت - صوتی


جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

جنگنده

اگر آمریکایی‌ها از ابتدا همین‌طور که ارتش سوریه را رصد و به طور «اشتباهی» اما «هدفمند»، بمباران کردند، داعش را رصد و بمباران می‌کردند، الان دیگر تقریبا، داعشی وجود نمی‌داشت.

جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

آقا

هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد/ 

جمع‌آوری سازمانهای نظامی «حرف غلطی» است 

برخی‌ها به زبان می‌گویند امریکا دشمن است/ نسبت به آینده هیچ نگرانی ندارم


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به برخی اظهارنظرهای اخیر مبنی بر اینکه علت پیشرفت برخی کشورها، جمع آوری سازمان‌های نظامی آنها بوده است، تأکید کردند: باور این سخنان از کسانی که به آنها نسبت داده شده، بسیار سخت است، اما اگر چنین سخنانی واقعاً بیان شده باشد، حرف غلطی است.

جواد نجفی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امام هادی علیه السلام


مادر بهشتی  
مادر امام هادی علیه السلام که بود و حضرت درباره ایشان چه فرمودند؟ 
پاسخ :
مادر ایشان سمانه نام داشت و کنیه ایشان امّ الفضل بود. نامهای دیگری هم برای ایشان ذکر شده که عبارتند از: جمانه؛ غزال؛ حدیث؛ و ...ایشان معروف به سیده بود و به اصطلاح، مولّده بود. مولده یعنی کنیزی که پیش عربها زاده و تربیت شده بود. امام جواد، شخصی را با هفتاد دینار فرستاده و ایشان را که پیش برده فروشی بود و با قافله ای به مدینه آمده بود از برده فروش خریده بود. نیز ایشان معروف به مغربیه می باشد.
از خود امام هادی روایت شده که مادرشان را این گونه توصیف نموده اند: «مادرم از جایگاه رفیع من آگاه بود. او از زنان بهشتی است . هیچ گاه شیطان به او نزدیک نمی شود و مکر ستمکاران کنیه توز به او نخواهد رسید. او در برابر دیدگان خداوند که هیچ گاه به خواب فرو نمی روند محفوظ است » 
امام جواد به این کنیز احترام خاصی می گذاشت بطوریکه نقل شده: یکی از اسبابی که بوسیله آن، معتصم، ام فضل را بر قتل امام تحریک کرد، همین برتری دادن این کنیز بود.
https://rasekhoon.net/faq/show/1055315/

 

 

جواد نجفی